SZÓVAL MIT IS ÍGÉR, MIRE IS LEHET JÓ?

 

Végkövetkeztetést én még nem mernék levonni, lehet hogy bármi eddigit überel, de lehet csak lecseng. Hisz valljuk be nagyon sokan nem értik, még a szakma sem, hogy milyen lehetőségeket kínál a gamification . Amiben igazi potenciált látok, és amennyiben, jó koncepcióval és megfelelő ütemben képes a kritikus tömeget elérni, komolyan egy informatikai robbanást idézhet elő. Hisz ne feledjük, már szinte milliméter pontossággal, meghatározzák, a tartózkodási helyünket, merre járunk, mire költünk, G-Wallet, RFID, GPS, IMSI, soroljam még? Mondjuk az nem árt tudni, hogy ránk nem kíváncsi senki! Hanem a szokásainkra, és mégfőleg, pláne, sőőőőt a reakcióinkra… A média, a szolgáltatás, és termék fogyasztási szokásainkra, melyet adnak vesznek a piacon, mint a halat. Illetve egy észbontóan fontos itthon kevésbé ismert,( legalábbis nevén nevezve), ezek az ingyenes prémium szolgáltatások, termékek a FreeMium cuccok. Leegyszerűsítve, arról szól, hogy néhány csúcs felhasználó megfizeti a többség teljes fogyasztását például számos automata hírlevél rendszer működik így. A másik verzió, hogy a szolgáltató úgy ad terméket, hogy cserében dolgozol neki, lásd Google ad mailboxot, keresőt, naptárat, fordítót, drive-ot, “ingyen”, közben pedig minden a gépnél töltöd órával dollár centeket termelsz nekik. Megjegyzés: A facebook indulásakor ki gondolta, hogy önálló iparág lesz, sőt további iparágak fognak kiépülni és építkezni rá és belőle. Ma már ott tartunk, hogy tartósan növekszik az átlag életkor mert az egykori törzsvendég tinik gyereke már nem járnak oda ahol a szüleik töltik az időt. Akkor ennyi előjáték, hogy elképzelésed lehessen, hogy ebből a “játékból”, hogyan lehet potenciálisan az évszázad, vagy évtized dobása. 

 

Szerintem nézzük meg!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CLQ1V9OGwKc

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JIJ9gemxxD8

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y5AJMK6U_Us

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U-lgRlhf0A8#!

Az elképzelés valahogy úgy néz ki, hogy mintegy visszajuttatna ez a reform platform a mobil média profitjából. Nem egyszerűen megvágja azt, hanem tulajdonképpen újra elosztja, de már agregáltan nem a részvétel, hanem az aktivitás szempontjából. Az emberi kapcsolatokat gráfként elemezve vannak különböző helyiértékű csomópontok, ezek különböző rangúak, és eltérő minőségűek. Regionális, gazdasági, politikai befolyásuktól függően ezek a kisebb nagyobb közösségek Véleményformálói, akik az ő véleményüket is formálják, azok a vélemény Vezérek. Fogalmazhatnánk úgy, hogy az internet, tán a világ újrafelosztása megkezdődött, és ez az új rendszer kihasználja, lehet ráerősít, lehet torzít is. Viszont azt észre kell venni, hogy az online világ mintha újra közelednem az offline világhoz. Nem tartom kizártnak, hogy ez a folyamat, egyfajta egyensúlyt is hozhat a médiafogyasztó, és a média alany, vagyis a termelő és a fogyasztó profitja közt. Afelől viszont nincs kétségem, hogy itt is az fog többet, kivenni, akit többet pakol bele. Még több kreativitás, sokkal több proaktivitás viszont könnyebben megtérülhet. Ennek a koncepciónak a valódi átláthatóság fontos, mert az elmúlt években a nagy cégek, mint a Facebook, Instagram, Angry Birds és mások vették igénybe a felhasználók növekvő társadalmi befolyását. Várjuk a folytatást… akkor csobbanjunk, ha te is csobbannál csak jelezz! 

A REGISZTRÁCIÓ INGYENES DE CSAK MEGHÍVÓVAL! KÉRJED ITT: e-mail:johnnynetworkexpert@gmail.com  vagy SKYPE: hegyijanika21 A mehívóhoz teljes név és e-mail cím kell!!!

Szerző: munkaazinterneten  2013.05.10. 19:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rippln.blog.hu/api/trackback/id/tr95294250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása